Copyright © 2025. All Rights Reserved

Общи условия за ползване

Условия за ползване
 

Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между КОЗМЕТОЛОГ ЕООД, ЕИК:********, със седалище и адрес на управление: Пловдив 4000, бул. Руски 131А, ет. 4,  наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, и клиентите, наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ, на платформата за електронна търговия Cosmetolog.bg.

Визуализацията на стоки в Онлайн магазина има характера на онлайн каталог, изобразяващ продуктовото портфолио на Продавача и не представлява правно-обвързваща оферта за клиента.

Клиент  

Клиент е всяко физическо или юридическо лице, което използва функционалността на сайта/ел.магазин на фирмата, с цел разглеждане на продукти и услуги, закупуване, ремонт, доставка, отказ или рекламация и всякакви други дейности, свързани с приемане, изпълнение и обработка на поръчки и запитвания от лицето.

Съгласие

Като посетител или потребител в Cosmetolog.bg, чрез посещение и използване на сайта или регистрация като потребител, Вие се съгласявате с тези условия.

Сайтът може да бъде разглеждан без регистрация. Регистрация е необходима само за ползването на определени функционалности на сайта и е абсолютно доброволна и безплатна. За да се регистрирате е необходимо да имате навършени 18 години и да попълните регистрациoнната форма, в която да посочите данните си.

При успешно приключване на регистрацията ще получите потребителско име и парола за достъп. С един имейл адрес може да бъде направена регистрация само на един акаунт.

В случай, че не желаете да регистрирате акаунт, имате възможност да пазарувате като гост, като предоставените в този случай данни се обработват само за целите на изпълнението на конкретната поръчка и не се съхраняват за следващи Ваши поръчки.

С извършване на регистрация в сайта на Козметолог ЕООД и/или чрез извършване на поръчка без регистрация, като гост, клиентът декларира, че влиза в отношения с търговеца – като физическо лице/потребител или като търговец/самоосигуряващо се лице на свободна професия/фирма. В зависимост от посочените критерии, рекламацията на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗПЦСЦУПС и ЗЗП (само за потребители) и/или съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция (за юридически лица и лица практикуващи свободна професия).

Условия на продажба в електронния магазин Cosmetolog.bg

Цени

Всички цени на продукти предлагани чрез електронния магазин  са крайни продажни цени. Всички цени на продуктите са посочени в лева и включват ДДС. Доставката на закупен продукт се заплаща от купувача допълнително, извън обявената крайната продажна цена, при условията посочени по-долу (Доставка. Стойност на доставката).

Потвърждение на покупката по телефон

Всички продукти, поръчани чрез Сайта, които в момента на заявяване на поръчката са в наличност, ще бъдат доставени до посочения от Вас адрес (в електронната заявка или по телефон) в сроковете посочени по-долу (Срок на доставка), които текат от получаването на изрично потвърждение на заявената чрез Сайта поръчка, предоставено от Вас по телефон, пред служител на Cosmetolog.bg.

След натискане на бутона „Завършете поръчката” в Сайта ще получите писмо с информация за Вашата поръчка по електронната поща, която сте попълнили. Очаквайте и телефонно обаждане от наш служител, в рамките на 24 часа от заявяване на поръчката, в работно време - от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 часа. С това обаждане ще бъдете още веднъж изрично информирани за крайната продажна цена на поръчания чрез Сайта продукт, включително за точната стойност на доставката, сроковете на доставка и за наличността на продукта.

Само след изрично потвърждение на заявената чрез Сайта поръчка, предоставено от Вас по телефон, договорът за покупко-продажба на продукта се счита за сключен. След извършено потвърждаване на направена чрез ел.магазин или по телефона поръчка, клиентът ще получи имейл за потвърждение на поръчката.

Отказ от заявена поръчка

 Отказът може да бъде направен и преди получаване на обаждането за потвърждение, пред служител на Cosmetolog.bg: +359889699299 или по електрона поща info@cosmetolog.bg

Срок на доставка

При наличност на продукта към момента на заявяване на поръчката, доставката за територията на България ще бъде извършена от 2 до 5 работни дни. Продуктите, поръчани през сайта ни се доставят с куриерска фирма Спиди или Еконт до офис или до избран от вас адрес. Доставка до адреси извън територията на Република България се предлага с предварително заплащане на капаро / 50% от стойността на покупката /.

Изчерпан продукт

Възможно е продуктът, който сте заявили да е изчерпан към момента на заявяване на поръчката. В такъв случай Вие ще получите обаждане по телефон, най-късно до изтичането на следващия работен ден, с конкретна информация от наш служител за евентуално необходимото удължаване на срока за доставка или ако продуктът е напълно изчерпан, с възможност веднага да се откаже от заявената поръчка, или да предпочетете замяната му с друг.

Начин на плащане

Заплащането на крайната продажна цена може да бъде извършено с карта, с наложен платеж (заплащане на куриера, доставил Вашата поръчка), с лизинг (разсрочено плащане с TBI) или с паричен превод по банков път (повече информация ще получите по телефона от нашите служители).

Отказ от покупка

Всеки Клиент има право в срок от 14 календарни дни от получаването на продукт, да го върне във вида и състоянието, в което го е получил.

За да упражните правото си на отказ в 14-дневен срок от получаването на продукта, трябва да ни уведомите изрично за това по електронната поща info@cosmetolog.bg или на телефон +359889699299 и да попълните онлайн формуляр за връщане на продукт. Във формуляра трябва да попълните личните си данни, име, адрес, телефонен номер, банкова сметка, по която сумата ще ви бъде върната, титуляр на сметката.

Необходимо е да ни изпратите оригинал от касова бележка или фактура, издадени при закупуване на продукта. Куриерските разходите за връщане на продукта са за сметка на Клиента. По Ваше нареждане крайната продажна цена ще да Ви бъде възстановена по банков път по посочена от Вас сметка като ще удържим стойността на доставката, ако сме я поели за наша сметка.

За да върнете закупените продукти в рамките на 14 календарни дни от получаването им, е необходимо стоките да са в същия търговски вид, с който сте ги получили. Продуктът (ите) трябва да са в оригиналната им опаковка, като всички те не трябва да се деформират. В противен случай сумата, която сте платили, няма да бъде възстановена. Стоките, които връщате, трябва да бъдат придружени от документите, които сте получили при получаване на продуктите и които придружават продукта в пакета-разписка, фактура. След като получим продукта обратно в нашия офис, той ще бъде проверен чрез технически преглед. След като определите всички изисквания, описани в този раздел, сумата на закупения продукт ще бъде върната по банковата сметка, която сте дали.

Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако е използвана) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка. В случай, че клиентът откаже съдействие или приемане на стоката, ДЕРМИС ЕООД има право да получи обратно неприетия артикул, като отношенията с клиента се считат преустановени и окончателно уредени.

Не можете да упражните правото си на отказ в случай, че сте употребявали стоката или в случай, че сте разпечатали стоката и тя не може да бъде върната поради здравни / хигиенни съображения, както и в случаите когато същата е повредена, с нарушена цялост или с изменени характеристики, поради външни намеси на Клиента или трети лица.

Не се приема отказ от продажбата и за стоки, които са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на клиента; на стоки с кратък срок на годност, както и в останалите случаи по чл. 57 от Закон за защита на потребителите на Република България.

На основание чл. 50 от ЗЗП потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи (с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП) в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно – считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приеме последната стока. Цената за куриерската услуга, която се дължи при връщане на продукта, се заплаща изцяло от клиента, тъй като представлява пряк разход за връщане на продукта след упражнено право на отказ.  

На възстановяване не подлежат допълнителните разходи във връзка с доставката на стоки, направени по усмотрение и преценка на клиента.

Козметолог ЕООД не носи отговорност за предоставени от Вас невалидни или неправилно попълнени лични данни, адрес, номер на банков сметка и/или всякаква друга информация, предоставена чрез Сайта или пред наш служител. 

Доставка. Стойност на доставката

При наличност на продукта към момента на заявяване на поръчката, доставката за територията на България ще бъде извършена от 2 до 5 работни дни. 

Стойност на доставката:

- Всяка поръчка, направена през сайта на Cosmeolog.bg на стойност над 250 лв. е с безплатна доставка.

Стойността на доставката на продукта/продуктите е фиксирана и се начислява още при създаването на поръчката.

При свързване с Вас по телефон и за извършване на доставката ще използваме данните за контакт, предоставени от Вас при заявяване на поръчката или по телефон.

Рекламация на закупена стока

На рекламация подлежи всяка стока, която не съответства на това, за което е представена в качествено, функционално или др. отношение, вкл. на това, което е уговорено или на това което е било описано. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъответствие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас по телефона.

На рекламация не подлежи стока, за която Клиентът е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект.

Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се свържете с нас по. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.

Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиентът може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:  касова бележка или фактура; протоколи, гаранционна карта или други документи, установяващи несъответствието на услугата с договореното; други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Ремонтът или замяната на стоките се извършва безплатно в рамките на един месец, считано от уведомяването на продавача от потребителя за несъответствието и без значително неудобство за потребителя, като се вземат предвид естеството на стоките и целта, за която са били необходими на потребителя. Когато несъответствието се отстранява чрез ремонт или замяна на стоките, потребителят предоставя стоките на разположение на продавача. При замяна на стоките продавачът взема заменените стоки обратно от потребителя за своя сметка. В случай на невъзможност за замяна с идентичен продукт и замяна по желание на клиента с продукт с по-висока стойност /по-скъп/, клиентът доплаща разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат. 

Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.

Политика на поверителност

Никога, без Ваше съгласие няма да използваме неправомерно вашата лична информация.

Никога, без Ваше съгласие няма да предадем вашите данни за контакт или личната ви информация на трети страни, освен ако това не се изисква от закона.

Никога няма да ви изпращаме нежелани съобщения по електронната поща, за които не сте се абонирали, с изключение на важни съобщения за вашата покупка.

По всяко време ще имате възможност бързо и лесно да прекратите абонамента си за получаване на електронни съобщения от нас.

Защитата на личните данни на нашите потребители е важна грижа за нашата компания.

Всички дейности на Cosmetolog.bg  в Интернет са в съответствие с европейските нормативни актове (Директива 95/46/ЕС, 2002/58/ЕС на ЕС и Договорни конвенции ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) и нормативните актове на държавите в Централна и Източна Европа. Политиката за поверителност определя как да се отнасяме с информацията, която DERMIS.BG  събира от вас при посещенията ви в този сайт.

Събиране и обработка на лични данни

Личните данни са информация, която служи за вашата идентификация, т.е. име, адрес, електронен или пощенски адрес. DERMIS.BG  не събира лични данни от вас, освен ако вие не ги предоставите в специални случаи, например когато поръчвате продукти или се абонирате за информационни бюлетини.

Продавачът не носи отговорност за невярно и/или неточно изпълнена поръчка, в случай, че Клиентът предостави невярна, неточна, неактуална или непълна информация, като освен това има право да откаже по-нататъшен достъп на лицето до част или до всички услуги, предлагани на онлайн магазина.

Използване и съхраняване на личните данни

Cosmetolog.bg  може да използва личните ви данни за: целите на техническото управление на сайта, за да ви предостави достъп до специална информация, за обща комуникация с вас или при осъществяване на продажба от разстояние на продукт предлаган от нас . Служителите ни  са длъжни да опазват поверителността на вашите данни и да спазват споразумение за разкриване на поверителна информация.

Cosmetolog.bg обработва лични данни, само при условие, че потребителят, за който се отнасят данните, е дал изрично своето съгласие, като при липса на изрично съгласие от страна на лицето, за което се отнасят данните, Cosmetolog.bg няма право да обработва данните му. С предоставянето на личните си данни, Потребителят автоматично дава изричното си съгласие те да бъдат обработвани.

Всеки има право на достъп с писмено заявление до отнасящи се за него лични данни, както и право по всяко време да поиска от Cosmetolog.bg да заличи, коригира или блокира негови лични данни, обработването на които не отговаря на изискванията на ЗЗЛД.

Потребителят се съгласява декларираните от него лични данни да бъдат предоставяни от Cosmetolog.bg на "Ти Би Ай Банк" ЕАД в случай, че избере начин на плащане "На изплащане с "TBI Credit".

'Бисквитки'

'Бисквитките' (cookies) са малки файлове, които се съхраняват временно на вашия твърд (hard) диск и позволяват на сайта ни да разпознае компютъра ви следващия път, когато посетите Интернет страницата на Cosmetolog.bg  използва 'бисквитки' единствено, за да събира информация относно ползването на нашия сайт.

Гаранционно обслужване и ремонт

Ако е възникнал проблем във функционирането на вашия уред по време на гаранционния срок, моля първо се свържете на посочените телефони с нашите консултанти, за да установите какъв е проблемът.

След като установите, че действително е възникнал технически проблем, за да заявите ремонт по гаранционно обслужване е необходимо да попълните формуляра, предоставен на сайта Cosmetolog.bg

Разходите за доставка по време на гаранционното обслужване се поемат изцяло от фирма Козметолог ЕООД.

Вие трябва да подготвите продукта в транспортната му опаковка, в която сте го получили и да изчакате да ви посети куриер, заявен от нас, за да вземе стоката за ремонт.

В случай, че Клиентът е декларирал, че извършва покупка в качеството на търговец, ако  в рамките на уговорената  търговска гаранция възникне нужда от предприемане на действия за ремонт и транспорт до и от сервиз,  транспортните разходи са за сметка на клиента-търговец, който организира по свое усмотрение предоставянето на артикула в сервиз за диагностика и отремонтиране, както и  обратното приемане и транспорт от сервиз към търговеца – клиент.

С всяка доставка на стоки, подлежащи на гаранционно обслужване, Cosmetolog.bg издава и предоставя надлежна гаранционна карта с нанесени данните за стоката и гаранционните срокове, както и посочени всички условия на предоставената търговска гаранция, ако има такава.

Може да загубите правата си по предоставената Търговска гаранция:

а) в случай на изгубена гаранционна карта;

б) при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирано от DERMIS.BG лице или сервизен център;

в) в случай на повреди, причинени от неправилна експлоатация;

г) в случай на нарушаване на физическата цялост на продукта;

д) в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на продукта;

Предоставената за продукта търговска гаранция не покрива компоненти на продукта с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.). Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в сервизния център на Cosmetolog.bg при наличие на пълна документация и окомплектовка на продукта.

Изделието се приема за гаранционен ремонт само в оригиналната си опаковка, гарантираща безопасното му транспортиране. Условие за извършване на гаранционно обслужване е отсъствието на механични и термични деформации на изделието, ненарушени гаранционни стикери;

Установяване на повреда

След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.

Изпълнение на гаранцията

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:

  • ремонт на продукта
  • частична или цялостна замяна
  • възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 20 работни дни от предаване на продуктите в сервизния център.

 Комисия за защита на личните данни

Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,

тел.: (02) 940 20 46

факс: (02) 940 36 40

Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg

Уеб сайт: www.cpdp.bg

(2) Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,

тел.: 02 / 980 25 24

факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg